Kézbesítés és visszaküldés
Megrendelését a DPD vagy a Packeta futárszolgálat szállítja ki, legkésőbb a visszaigazolást követő munkanapon. A megrendelés feladása után kap egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmaz egy linket, amelyen keresztül nyomon követheti a küldemény állapotát.
A 14:00 óra előtt leadott, kártyával, banki átutalással, PayPal- al vagy utánvételesen fizetett rendeléseket a következő munkanapon kézbesítjük, kivéve, ha előre nem látható körülmények megakadályozzák ezt, mint például az áru kézbesítésének rendkívüli késedelme vagy a futárcég oldalán keletkezett probléma.
A szállítási idő rendkívüli meghosszabbodása esetén időben értesítjük.
Ha szeretné törölni a rendelést a kiszállítás előtt, kérjük, mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 1 690 0429-es telefonszámon.
Ha szeretné visszaküldeni az árut, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 1 690 0429-es telefonszámon. A szállítmány sérülése miatti reklamáció esetén készítse elő a rendelés számát, a fényképes dokumentációt a kézbesített küldemény állapotáról.
A termékkel való elégedetlenség esetén lehetőség van a Symprove bontatlan palackok visszaküldésére, elegendő szavatossági idővel.
A szállítási és visszaküldési feltételekről az Általános szerződési feltételek oldalon több információt talál.